18 Haziran 2015 Perşembe

Outlook'ta kural nasıl oluşturulur?

Outlook'ta kural oluşturma olmazsa olmazlardandır.

Maillerimi sınıflandırma ve tasnif etmek için kullanılır. Örneğin bir şirkette çalışıyorsunuz ve ilginizin olmadığı bazı bilgilendirmeler alıyorsunuz. Bunları kural oluşturarak bir klasörde toplayabilirsiniz.
Kural oluştura tıklarız

Şimdi nasıl  yapıldığını açıklamaya çalışalım.

Örneğin idari işlerden gelen mailleri bir klasörde toplamak istiyorum. Yapacağımız iş sırası ile şu şekilde;

İlk önce gelen maili açıyoruz. Üst kısımda bulunan kurallara tıklıyoruz. Açılan sekmeden kural oluştura tıklıyoruz.


Açılan ekrandan aşağıdaki resimde görülen kısımlar sırası ile yapılır.
  1. Kimden kısmına tıklarız.
  2. Öğeyi bu klasöre taşı kısmına tıklanır.
  3. Klasör seç kısmına tıklanır.
  4. Açılan ekrandan yeni kısmına tıklayarak klasör oluştururuz.
  5. Oluşturduğumuz klasörü seçerek tamama tıklarız.

Artık idari işler adresinden gelen postalar otomatik olarak bu klasörde toplanacaktır.

Soru ve görüşleriniz için yorum kısmını kullanabilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder