Bu yazımızda Türk Telekom evde internetin son gasp yöntemi ve mücadele yöntemlerimden bahsedeceğim.
Türk Telekom'un müşteri temsilcisi beni aradı. Beyefendi müşteri memnuniyeti kapsamında size bir kampanyamız var. İnternet kotanızı ücretsiz olarak 75 gb kapasiteye arttırmak istiyoruz dediler. Bende inanamadım dedim telekom böyle şeyler yapmaz bakın emin misiniz diye ısrarla sordum. Hatta araba yanımda ki 4 kişi de şahit bakın ücretsiz demi diye ısrarla sordum. Hatta ki bayan ısrarla bedava olduğunu müşteri memnuniyeti kapsamında yaptıklarını belirttiler. Bende madem bedava benden ne onay alıyorsunuz yapın gitsin dedim. Müşteri temsilcisi bayan benden gelen sözlü onay ile internetimi 75 gb yaptı.
Sonraki ay ne göreyim Türk Telekom beni şaşırtmadı ve faturamı yaklaşık 55,00 tl den 67,00 tl ye yükseltti. Bazı arkadaşlardan duyduğum kadarı ile Türk Telekomunbu işlerle uğraşan çete bir ekibi varmış ödeme düzeni dağınık ilgisiz olduğunu düşündüğü kişileri böyle tufaya düşürüyor muş.
Bende sonuna kadar bu konu ile mücadele etmeye ve tüm aşamaları sizlere faydası olması düşüncesi ile bloğumda yazmaya karar verdim.
Telefon ile ilk başvuru:
İlk önce telefon ederek duruma itiraz edip inceleme yapmalarını talep ettim. İnceleme yapmayıp yaklaşık 3 ay oyaladıktan sonra aradığımda böyle bir inceleme talebiniz olmamış dediler.
Telefon ile ikinci başvuru:
Tekrar inceleme talep ettim. Bu seferde sözlü onayım olduğunu belirttiler. Israrlı bir tartışma sonucu yalan söylediklerini konuşma kaydımın kopyasını talep ettim. Tabi veremeyeceğini söylediler.
Şikyetvar.com a başvuru yaptım:
Başvuru metnim aşağıdaki gibidir;
"Türk Telekom müşteri temsilcisi beni aradı ücretsiz olarak kotami artırma talebinde bulundu. Israrla ücretsiz mi diye sormama rağmen ücretsiz dediler. Bende onay verdim. Fatura ma ücret yansıttılar itiraz etmek için telefon ettim onay verdiği mi söylediler ses kaydımı talep edince. Ses kaydını veremeyeceklerini belirttiler. Alenen yalan söylüyorlar. Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum."
Sonucu burada belirteceğim bakalım mücadele nereye kadar sürecek... Güncelleme 17.10.2017
"Türk Telekom müşteri temsilcisi beni aradı ücretsiz olarak kotami artırma talebinde bulundu. Israrla ücretsiz mi diye sormama rağmen ücretsiz dediler. Bende onay verdim. Fatura ma ücret yansıttılar itiraz etmek için telefon ettim onay verdiği mi söylediler ses kaydımı talep edince. Ses kaydını veremeyeceklerini belirttiler. Alenen yalan söylüyorlar. Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum."
Sonucu burada belirteceğim bakalım mücadele nereye kadar sürecek... Güncelleme 17.10.2017
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder